Thursday 5 April 2007

Tarikh Penghantaran Draf & Laporan LI

Adalah diminta agar para pelajar dapat mematuhi dateline yang telah ditetapkan seperti berikut :

Tamat LI = 4hb. Mei 2007

Tarikh akhir penghantaran DRAF Laporan LI = 11hb. Mei 2007
- Pelajar perlu menghantar draf kepada penyelia kolej sebelum print out the real Laporan LI.

Tarikh akhir penghantaran LAPORAN LI = 25hb. Mei 2007
- Binding hard cover (kulit keras)
- students yg ada problem untuk binding, sila berurusan dengan coordinator untuk tempahan (RM20)


*Nota : student, PLEASE! please obey the date that state above. Jika ada mana-mana pelajar yang sengaja melengah-lengahkan masa penghantaran & begitu banyak alasan, MAAF, TIDAK AKAN DILAYAN.

3 comments:

Unknown said...

Hai bebudak DSk SEM 6, Untuk Kebaikan Semua Dan Menjaga Nama Baik Anda Dan Mereka yang berkaitan dengan anda, Sila Hantar Draf 2 Awal2 atau jangan memandai nak buat Lewat2, Gunakan Resourse2(Sumber2) yang ada untuk menjimatkan belanjawan anda, print draf 2 pakai printer tempat li jadi jimat duit.

Unknown said...

Wah tak sedar dah 14 minggu li, kat tempat li aku,Semalam Puan faridah datang melawat huru-hara jugak aku time 2, nasib bailkPuan Faridah sesat masa nak cari tempat li aku, jadi sempat jugak aku pasang laptop dan projector untuk presentation. Kira oklah jugaklah lawatan semalanAku tak tau pulak selama ni Puan Faridah 2 Cute dan lawa, Masa Puan Lawat aku dia punya dressing lwa dan manager aku fikir Puan Faridah baru 20Something, Terima Kasih pada Puan Faridah dan Maaf pAsal kesilapan teknikal 2,

Unknown said...

Oh ya kepada semua budak DSK6 yang belum dilawat 2 aku cadangakan korang stanby awal2 dan cuba kerja penyediaan awal2 untuk mengelakkan sebarang kesilapan teknikal mcm aku laui berlaku pada anda. Oh ya ni Raziflah praktikal di Kolej Multimedia TM.